Am fost angajat la Distrigaz Sud Retele SRLi,regionala Galati,filiala Buzau pina in data de 27.06. 2008, data la care am incetat CIM.Am vrut sa depun dosarul pentru a primi indemnizatie e somaj . Cei de la AJOFM,au cerut o serie de documente printre care si anexa nr.14-date privind plata contributiilor la bugetul asigurarilor pentru somaj.M-am adresat la serviciul Resurse Umane,filiala Buzau,cea care a operat incetarea CIM si cea care mi-a eliberat carnetul de munca, pt completarea acestei anexe.Responsabilul acestui resort nu a putut sa imi dea un raspuns concret.
Va rog daca este cineva in masura sa ma ajute.
Va multumesc.
Va recomand a va adresa in scris institutiei la care ati fost angajat,cu aceasta solicitare, mentionand in scris pentru ce o solicitati,respectiv sa o inregistrati la secretariatul institutiei, cu luarea si pastrarea nr. de inregistrare. In uma acesteia serviciul de contabilitate va poate emite o adresa prin care sa mentioneze plata asigurarilor pentru somaj.
Am si eu o nelamurire, poate reusiti sa ma ajutati.
Am fost angajata la o Fundatie, intrand in somaj am solicitat sa mi se intocmeasca anexa 14 Legea nr. 76/2002. Din aceasta reiese ca primele 7 luni s-au achitat darile lunare catre cei de la AJOFM, iar pe ultimele 5 luni nu s-au facut viramentele catre somaj. Cerand lamuriri de la locul de munca mi s-a explicat ca fundatiile nu sunt obligati sa plateasca contributiile lunar si ca o pot face la 6 luni.
Este adevarat acest lucru s ce4 as putea sa le explic celor de la AJOFM care nu pricep acest lucru?
Va multumesc.
Angajare somer
arimed
As dori si eu sa stiu ca somer care sunt pasi pe care ii urmeaza angajatorul. Mentionez ca eu am somajul in Buzau si ma angajez in Constanta. Stiu ca primesc ... (vezi toată discuția)