Buna seara!
Ma poate lamuri cine daca sunt nevoita sa achizitionez un nou Registru Unic de Control in situatia in care imi schimb sediul social? Am mutat sediul de pe o strada pe alta in cadrul aceluiasi sector. Am studiat Legea 252 /2003 privind registrul unic de control dar nu am gasit un raspuns nedumeriii mele.La art. 5 alin. 2 am gasit doar : ''(2) Registrul unic de control se ţine la sediul social şi la fiecare sediu secundar pentru care s-au eliberat avize/autorizaţii şi/sau acorduri de funcţionare " iar Art. 6. - (1) Registrul unic de control se eliberează, contra cost, de direcţiile generale ale finanţelor publice din raza teritorială unde îşi are sediul social contribuabilul, pe baza certificatului de înregistrare, în cazul comercianţilor, şi pe baza certificatului de înregistrare fiscală, în cazul celorlalte categorii de contribuabili. "
Poate sa ma ajute cineva?
Daca o firma are mai multe puncte de lucru, atunci va trebui sa aiba Registru unic de control la fiecare punct de lucru.
va citez "neachiziţionarea registrului unic de control de la direcţiile generale ale finanţelor publice din raza teritorială unde îşi are sediul social contribuabilul, si neprezentarea registrului unic de control la solicitarea organelor de control specializate." daca sediul social este in acelasi judet nu mai trebuie se adauga mai jos noua adresa , nu uitati avizele privind transportul de obiecte de inventar,consumabile, mijloace fixe, marfa, etc. de la sediul vechi la sediul nou.