Buna ziua,
Daca o societate isi muta sediul social in alt sector este obligata sa achizitioneze un alt registru unic de control si un alte registru de evidenta fiscala?
Parerea mea este ca NU trebuie achizitionat alt Registru unic de control-acesta se achizitioneaza pt. toate pct. de lucru, dar aici este vorba de sediu social, care este inregistrat si la Registrul comertului cu modificarile ulterioare: iar Registrul de evidenta fiscala este unul pt. toata societatea ( calculul impozitului pe profit pt. toata activitatea societatii respective) indiferent de cate sedii sociale schimba.
Buna ziua.
Registrul unic de control se ţine la sediul social şi la fiecare sediu secundar pentru care s-au eliberat avize/autorizaţii şi/sau acorduri de funcţionare.Lg.252/10 iunie 2003.
Art. 5. - (1) Registrul unic de control se numeroteaza, se sigileaza si se pastreaza de reprezentantul legal al unitatii verificate sau de inlocuitorul acestuia.
(2) Registrul unic de control se tine la sediul social si la fiecare sediu secundar pentru care s-au eliberat avize/autorizatii si/sau acorduri de functionare.
Art. 7. - Constituie contraventii urmatoarele fapte:
a) neachizitionarea registrului unic de control de la directiile generale ale finantelor publice din raza teritoriala unde isi are sediul social contribuabilul, in termenul prevazut la art. 6 alin. (2) si (3);
b) neprezentarea registrului unic de control la solicitarea organelor de control specializate, potrivit prevederilor art. 3 alin. (1).
Art. 8. - (1) Contraventiile prevazute la art. 7 se sanctioneaza cu amenda dupa cum urmeaza:
a) de la 5.000.000 lei la 10.000.000 lei, pentru fapta prevazuta la lit. a);
b) de la 10.000.000 lei la 20.000.000 lei, pentru fapta prevazuta la lit. b).
(2) Constatarea contraventiilor si aplicarea sanctiunilor se fac de organele de control specializate.
(3) Dispozitiile prezentului articol se completeaza cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 180/2002, cu modificarile ulterioare.
Pe fiecare Registru de control se scrie sediul nou .Paza buna trece primejdia rea.
Succes!
Cu respect,Alexa
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.