Buna ziua,
Am si eu o problema:
Am fost "bombardata cu oferte" de la o firma de telefonie mobila, am pus "botul", si m-am trezit acasa cu un USB abonament la Internet pe care nu mi-l recunoaste calculatorul.Am sunta la serv. clienti am incercat cu operatorul sa-l instalez, dar degeaba.Mi-a spus sa-mi schimb Windowsul ca nu e bun.Al meu este Windows XP cum cere in instructiuni.Can i-am spus ca vreau sa-l returnez mi-a ssus ca nu se poate.Sa fac ce vreau cu el .Nu am nici o posibilitatea sa renunt la abonament fiind si la distanta ?.
Va multumesc , pentru atentie
Depinde de continutul contractului pe care l-ati incheiat. Daca cerintele necesare pentru functionare sunt indeplinite de catre sistemul pe care il folositi si totusi nu puteti utiliza internetul, trimiteti-le celor care v-au furnizat serviciul o notificare scrisa prin care reclamati problemele pe care le intampinati. In caz de nerezolvare a problemei, notificati-i (tot in scris) ca intelegeti sa reziliati contractul incheiat si ca doriti returnarea USB. In caz ca nu ajungeti la o intelegere inaintati o actiune in instanta. Pana una alta sesizati si opc-ul ca nu va costa nimic.
Testati respectivul dispozitiv pe PC-ul altcuiva. Daca functioneaza, sesizati degeaba deoarece problema e PC-ul dvs. Daca nici la altii nu functioneaza, inseamna ca probabil e defect.