Buna ziua .
Am avut o cartela prepay la [editat de admin] pe care am trecut-o pe abonament in urma cu aproape 3 ani, incheiind cu acestia un contract pe doi ani. Perioada contractuala a expirat din ianuarie si am cerut acum o luna trecerea inapoi la prepay. [editat de admin] a spus ca nu se poate ....ori raman pe abonament ori se inchide definitiv , ceea ce au si facut , astazi au inchis numarul .
Este un abuz acest lucru ? Daca da, unde pot rezolva problema ? O.P.C.-ul ?
Depinde de ceea ce scrie in contract. Dar in general [editat de admin] abuzeaza si gaseste tot felul de motive pentru tergiversarea incheierii relatiilor contractulale.
Mergeti la shop-ul din Piata Victoriei Bucuresti sau la reprezentantul dvs zonal (de judet) unde depuneti o cerere in care sesizati cele relatate mai sus si solicitati realocarea nr de tel.Aveti la dispozitie 6 luni pana ce acel nr de tel.va fi repus pe piata.De asemenea,verificati contractul incheiat in urma cu 3 ani in special la sectiunea "clauze".Nu cred ca aceasta companie de telefonie mobila isi va permite sa piarda un client ce si-a dovedit bonitatea pe o perioada mai mare decat cea contractuala.
Multumesc ptr. raspuns
Am vorbit din nou cu cei de la serviciul clienti si mi-au reactivat numarul dar obligat fiind sa accept un abonament mai mare si o perioada contractuala de 12 luni. Sunt scarbit de practica lor , am facut deja sesizare la O.P.C. si daca nici asa nu se rezolva singura solutie ramane portarea.
Telefonie mobila
anela.elena
Am abonament la o retea de telefonie mobila de 11 ani. Acum m-am hotarat sa-l reziliez si sa pastrez numarul doar ca si cartela pre-pay. Dar cei de la companie ... (vezi toată discuția)
Abonament orange
elkecri
Buna ziua,
Am avut un pfa pe profesii liberale si abonament la orange pe cabinet.Am inchis pfa-ul si am cerut rezilierea contractului cu trecerea pe cartel ... (vezi toată discuția)