avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 329 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatia de crestere a copilului pentru mamele ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatia de crestere a copilului pentru mamele studente

buna seara,
am si eu o intrebare. daca sunt studenta in anul I , primesc indemnizatie de crestere a copilului?sau doar daca as fi terminat facultatea?
Ultima modificare: Joi, 4 August 2011
lormar, utilizator
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 20:45, 4 Octombrie 2011
1. Nu am auzit de modificarea legii alocatiei de stat pentru copii.
2. Legea spune ca alocatia de stat este de 200 lei lunar pana la varsta de 2 ani a copilului si apoi de 42 lei lunar pana la varsta de 18 ani a copilului.
3. Asa este, trebuie sa va hotarati de la inceput ce varianta de CCC alegeti pentru ca apoi nu o mai puteti schimba.
Buna seara! Am si eu o nelamurire si as dori sa ma lamuriti dumneavoastra! Sunt masteranda in anul II (ultimul an de studiu) si o sa nasc in perioada 18-22 mai...iar disertatia trebuie sa o sustin dupa 15 iunie.....intrebarea mea este daca beneficiez de indemnizatia de crestere a copilului...si daca da...ar trebui obligatoriu sa sustin dizertatia sau as putea sa o aman pt toamna?...va multumesc anticipat!
1. - Intr-o interventie mai sus spuneam ca in cele 12 luni premergatoare nasterii, pentru a beneficia de indemnizatie pentru CCC, intra si perioada in care frecventati, fara intrerupere, cursurile de zi ale invatamantului universitar la nivelul studiilor universitare de licenta ori de master, cu exceptia situatiei de intrerupere a cursurilor din motive medicale.
- Deci beneficiati de indemnizatie pentru CCC.

2. Daca va simtiti in stare nu vad ce v-ar retine sa sustineti examenul. Asta o discutati si cu conducerea unitatii de invatamant.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură