cum se procedează atunci când ai uitat parola și deși s-a încercat de f. multe ori cu recuperare parola se primește același răspuns, nume sau parola greșite.
V-ati creat contul astazi si l-ati confirmat.
In inboxul casutei dvs. de mail, in mesajul in care vi se cerea confirmarea contului printr-un click pe un link este si numele de utilizator cu care v-ati inscris + parola pe care ati ales-o.
nu este vorba despre acest cont. de fapt, am fost initial inregistrat ca si consultant. Ptr ca nu am mai reușit să mă mai conectez și nici să comunic în vreun fel cu cineva pe email, m-am inregistrat ca si utilizator tocmai ptr a primi un raspuns .
ptr fostul cont am incercat de f. multe ori cu recuperare parola, dar parola și usernameul primite pe adresa de email nu au fost acceptate ptr conectare. eu am tastat intocmai ceea ce am primit.
DEDIȚÃ MIHAELA . la recuperare parolă prin email am primit același username dar parole diferite, tigri, lei, iepurași și altele, însoțite de numere. le-am tastat exact cum le-am primit pe email. dar nimic. probabil am eu o problemă și nu știu care. mulțumesc ptr ajutor.
Se pare ca problema vine de la diacriticele din numele dumneavoastra. Asa incat sugestia mea e sa inlaturam cele doua litere "ȚÃ" si sa le inlocuim cu "TA". Daca sunteti de acord, o sa rezolvam problema in cel mai scurt timp.