avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 605 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe venit, ... Detalii impozit pe venit - declaratie 201
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe venit, CAS, CASS

Detalii impozit pe venit - declaratie 201

Bună,

Am primit niște venituri din străinătate - am făcut niște programe pentru calculator - sunt student. Din ce m-am documentat, trebuie să completez o declarație 201. Sunt personă fizică. Dar, din ce am înțeles, limita pentru anul 2010 era 15 mai. Acum e deja August. Totuși, nu vreau să rămân fără treaba asta rezolvată așa că tot trebuie completată. De aceea aș avea niște întrebări.

1) Se mai poate depunde și acum pentru anul 2010?
2) Există ceva penalizare pentru întârziere? Dacă da, cât e/ cum se calculează ?
3) Cum fac plata impozit-ului? Îmi vine ceva factură?
4) Cât trebuie plătit impozitul? Doar cei 16% sau mai trebuie și altceva? (Casa de asigurări? - dacă și altele, cât? )
5) Pe anul acesta am mai făcut niște programe. Deci ar trebui anul viitor 2012, să completez pe anul acesta. Când se pot/trebuie duse cererile? Doar din 1 ianuarie, sau pot și de acum?
6) Din ce știu la PFA/ pers juridice, se poate face control la calculatoarele de la firmă să fie în regulă cu licențele. Se poate întâmpla asta și la mine dacă duc declarația? Nu de alta, da să știu cât de urgent ar trebui să-mi cumpăr licențe pentru câteva programe - oricum vreau să le cumpăr.

Mulțumesc mult.
M.

Alte discuții în legătură

Impozitare venituri independente Mihai0908 Mihai0908 Buna ziua! Ma aflu intr-o situatie mai greu de inteles asa ca voi incerca sa explic cat mai bine. Sunt student iar in timpul liber realizez de acasa niste ... (vezi toată discuția)
Contributie sanatate student Flavius07 Flavius07 Buna ziua, Din cate stiu, studentul are dreptul de a avea asigurare de sanatate gratuita (corectati-ma daca gresesc) si pentru aceasta trebuie sa completeze ... (vezi toată discuția)