avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 574 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Pot sa devin PFA?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Pot sa devin PFA?

Am termitat liceul economic,profil contabilitate,pe diploma ca si calificare scrie "tehnician in activitati economice si contabile", acum sunt studenta in anul trei la Facultatea de Stinte Economice,profil finante-banci ,as putea sa devin persoana fizica autorizata sa prestez servicii contabile? multumesc
Nu, numai economistii isi pot deschide PFA cu acest domeniu de activitate, conform OUG 37/2011.

www.avocatnet.ro/content/art...
Gabrielle Monique a scris:

Nu, numai economistii isi pot deschide PFA cu acest domeniu de activitate, conform OUG 37/2011.

www.avocatnet.ro/content/art...

de ce PFA si nu SRL?
Tocmai Dvs. ma intrebati stimata/e @ovidiu7676 care sunteti consilier juridic?
1. In primul rand intrebarea utilizatoarei a fost destul de clara. A intrebat daca poate deveni PFA in conditiile enumerate de dansa.
2. Un SRL cu activitate de prestari servicii in domeniul contabilitatii si consultantei din punct de vedere fiscal implica anumite conditii:
- cel care deschide SRL-ul sa fie contabil autorizat sau expert contabil
- sau sa se asocieze cu un expert contabil, in care acesta sa detina 51% din capitalul social al societatii, astfel incat sa poata obtine autorizatia de functionare de la CECCAR.

Art 10 din Legea contabilitatii defineste cel mai bine acest aspect:

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cine semneaza bilantul CAMELIADORI CAMELIADORI daca am un srl cu activitate financiar contabila pot semna bilantul sau imi trebuie un expert (vezi toată discuția)