Am o Intreprindere Individuala si am achizitionat un certificat digital pe numele meu. Cand depun formularul 150 la ANAF imi trebuie si de la Reg. Com. un certificat constatator in care sa se specifice ca eu sunt titularul (reprezentantul) I.I. sau este suficienta o copie dupa certificatul de inregistrare?
Pentru inregistrarea formularului 150 Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat la unitatea fiscala teritoriala unde contribuabilii sunt inregistrati ca platitori de impozite si taxe, trebuie depuse urmatoarele documente:
- formularul 150, listat, semnat si stampilat de contribuabil;
- documentul de identitate al titularului certificatului calificat, in original si in copie;
- documentul, in original si copie, care atesta calitatea titularului certificatului calificat, de reprezentant legal al contribuabilului (acest document poate fi Hotararea adunarii generale a actionarilor sau Statutul societatii comerciale);
- documentul de imputernicire, autentificat de notarul public, din care rezulta dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil, in situatia in care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat.
In termen de 4 zile de la depunerea documentatiei, pe adresa de e-mail mentionata in formularul 150, se primeste o confirmare pentru utilizarea serviciului Depunere declaratii on-line.
Declaratii online
rain4est
A folosit cineva noul sistem de declarare a contributiilor ? Cred ca ar fi de folos sa aflam cate ceva despre noul sistem, cum se obtine semnatura electronica, ... (vezi toată discuția)