Solicitarea de utilizare a unui certificat digital poate fi depusa, pentru fiecare contribuabil reprezentat, la oricare unitate fiscala teritoriala din subordinea A.N.A.F., conform Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 2568/2010.
Cererea de utilizare a certificatului fiscal (Formular 150) trebuie insotita de urmatoarele documente:
(a) documentul de identitate al titularului certificatului calificat, in original si in copie;
(b) documentul care atesta calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului, in copie si original;
(c) documentul de imputernicire, autentificat de notarul public, din care rezulta dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil (acest document se depune in situatia in care titularului certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat).
Incepand cu obligatiile declarative aferente lunii octombrie, declaratiile fiscale vor fi depuse numai electronic de catre contribuabilii mari si mijlocii, definiti conform reglementarilor in vigoare, precum si de sediile secundare ale acestora.
Declaratia 112
Leo Leonard
pot sa iau un certificat digital pe persoana fizica si sa depun declaratia 112 online pentru mai multe firme?
Mentionez ca nu am nicio legatura contractuala ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.