Buna ziua,
As dori sa ma ajute si pe mine cineva care stie exact ce trebuie sa fac ca sa prelungesc mandatul de administrator la firma pe care o detin. Mentionez ca eu am fost administrator (fiind totodata si asociat) si doresc sa raman in continuare tot eu administrator. Mi s-a spus ca pot face hotararea AGA si sub semnatura privata (si mi-a zis doamna de la Reg. Com., subliniind, doar daca stiu sa o fac) si fara a merge la un notar sau avocat. Nu vreau sa schimb nimic referitor la firma, totul ramane la fel, doar ca doresc sa prelungesc un mandat care a expirat acum o luna.
Ar mai fi de stiut ce se intampla cu Actul Constitutiv al firmei, din moment ce in el era trecut ca mandatul administratorului este 4 ani (care s-au si scurs)? Trebuie refacut? Parca imi amintesc ca era mentionat ca se poate prelungi automat sau ceva de genul.
Doresc informatii pertinente sau poate chiar un draft de completat si ceva indicatii, daca este cazul, despre cum pot sa nu mai dau bani si sa fac aceasta hotararea AGA de prelungire a mandatului administratorului sub semnatura privata.
Multumesc si astept cu nerabdare raspuns.
Actul constitutiv trebuie actualizat, respectiv modificata perioada, sau mandatat administratorul pe o perioada nedeterminata, ca sa nu mai aveti problema asta. Modificarea o puteti face dumneavoastra si semnati actul la sfarsit. In cazul in care sunteti asociat unic faceti o DECIZIE A ASOCIATULUI UNIC nu AGA, acest act reprezinta actul prin care dumneavoastra dispuneti modificarea actului constitutiv si modificarile in sine. D.A.U. o faceti dumneavoastra o semnati si o stampilati, nu aveti nevoie de notar, avocat sau altceva.
Nu refaceti Actul Constitutiv. Hotararea AGA trebuie sa prevada in acest caz prelungirea mandatului dvs. de administrator pe o durata tot de 4 ani, conform actului constitutiv. Totusi veti ajunge la un avocat sau notar pentru a atesta/autentifica declaratia pe propria raspundere cum ca indepliniti conditiile ptr a fi administrator
Pai daca aceasta conditie era indeplinita acum 4 ani, de ce nu ar mai fi si in prezent? Si de ce ar fi nevoie sa imi autentifice un notar o declaratie pe propria raspundere?
Ar mai fi de stiut daca trebuie si cazier fiscal.
Multumesc mult de raspunsurile date.
Colegul meu are dreptate o sa aveti nevoie de o declaratie pe propria raspundere, cum ca indeplinitii conditiile legale pentru a fi administrator, aceasta declaratie este necesara deoarece in cei 4 ani poate s-a schimbat situatia dumneavoastra juridica. Insa aceasta declaratie se poate da : In fata notarului; avocatului; sau in fata referentului ONRC.
La Registrul Comertului sunt declaratii tip cu privire la acest aspect.
Perfect. Multumesc mult.
Pentru hotararea AGA, pot sa reproduc hotararea intiala la care sa scriu doar ca se prelungeste mandatul tot cu 4 ani cum era si in Actul Constitutiv (pe care inteleg ca nu-l mai refac) si sa semnez eu si gata?
Are cineva si un model care a fost deja acceptat la Reg. Com. pentru Hotararea AGA de perlungire a mandatului adminsitratorului?