Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
In urma unor negocieri firma de asigurari a acceptat o suma la plata in conditiile unei reparatii in regie proprie...dupa doua saptamani m-am trezit ca mi-au achitat doar trei sferturi din suma. i-am intrebat ce s-a intamplat si mi-au motivat "motive contabilicesti"...si ca doresc sa le trimit copie dupa factura de reparatie.
Intelegerea era sa imi fac masina unde doresc, la ce bani pot...chiar si cu piese second, ei achitandu-mi suma din devizul de reparatie, mai putin TVA-ul...
Mentionez ca asigurarea pe care se face reparatia este casco, accidentul avand loc in alta tara, vinovatul fiind cetatean strain, pe RCA-ul lui fiind mai complicat am ales sa fac masina pe casco....
CSA-ul impune un termen de plata la asigurarile casco? Ma pot adresa lor pentru a primi banii cat mai repede?
In concluzie, spuneti ca trebuie sa le prezint factura de reparatie pe intreaga suma achitata de ei pentru reparatie sau doar sa prezint masina pentru a se constata reparatia si a se face inspectia de risc pentru reintregirea sumei asigurate? Ce factura se le dau, daca am luat piese si din afara?
Ce inseamna un document scris? Am e-mail de la inspectorul lichidator daune cu suma acceptata de ei din care se vor retine ratele neachitate si cererea de despagubire cu suma acceptata de mine (aceasi suma) si pe care nu mi-au achitat-o integral.
Nu stiu la altii cum este, dar la noi in oras in cazul reparatiei in regie proprie inspectorul de daune calculeaza un cost al reparatiei (deobicei utilizand un program specializat) si prezinta pagubitului devizul. De la aceasta suma incep tratativele intre pagubit si asigurator putand ajunge chiar in instanta. Nu se cere niciun act justificativ.