arhiva blocului apartine blocului, nu administratorului, presedintelui sau membrilor comitetului executiv. dupa parerea mea, aceasta nici macar nu trebuia sa stea in posesia administratorului, ci a presedintelui, administratorul fiind un angajat al asociatiei, iar presedintele fiind reprezentantul asociatiei, conform legii 230/2007 :
Socrul meu a fost administrator destul de mult timp şi acum 3 ani a predat situaţia altui administrator. Problema este ca dosarele adunate în ani nu le preia nimeni: asociaţia spune că nu e treaba lor şi să le ducă la arhivă, iar arhiva, la fel, nu e treaba lor, aşa că tot la noi în pivniţă sunt. Responsabilitatea cui este să păstreze arhiva? Dacă se întâmplă ceva cu ea, se degradează sau dispare, vina cui este? Ce să facem să scăpăm de ea? Socrul meu nu mai este nici măcar membru în asociaţie şi nu văd logica de a păstra el arhiva.
Poate să îmi spună cineva exact a cui proprietate este arhiva, cine trebuie să o păstreze şi cum procedăm să ne eliberăm de ea?
Vă mulţumesc anticipat:love2:
Art. 31. - (1) Presedintele asociatiei de proprietari reprezinta asociatia in derularea contractelor si isi asuma obligatii in numele acesteia. El reprezinta asociatia de proprietari in relatiile cu tertii, inclusiv in actiunile initiate de asociatie impotriva unui proprietar care nu si-a indeplinit obligatiile fata de asociatie sau in procesele initiate de un proprietar care contesta o hotarare a adunarii generale a proprietarilor.
(2) Presedintele asociatiei de proprietari supravegheaza si urmareste aplicarea hotararilor adunarii generale, respectarea prevederilor statutului si acordului de asociere, precum si aplicarea deciziilor comitetului executiv. Acesta, in functie de situatie, poate propune comitetului executiv sau adunarii generale, dupa caz, masuri impotriva celor care nu respecta regulile, regulamentele, hotararile si deciziile asociatiei de proprietari, conform prevederilor legale si statutare.
~ final discuție ~