avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 370 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Conflict la locul de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Conflict la locul de munca

am avut un conflict la locul de munca, adica scoala unde lucrez. sunt profesor si am avut un conflict cu d-na directoare. ma certam cu ea si s-a enervat si m-a apucat de mana si m-a smuls de pe scaun si mi-a zis sa ies afara din scoala ei. am plecat din scoala plangand. unde pot sa o reclam ? nu m-am dus la politia din sat pt. ca ei nu fac nimic si am vazut asta cu ochii mei.mi-e teama sa mai merg la serviciu.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 13:47, 16 August 2011
La Inspectoratul Scolar sau la Ministerul Educatiei puteti depune o sesizare privind acest comportament al dnei directoare.
Ultima modificare: Joi, 11 August 2011
Cornel Vasile, Consilier juridic
de la sindicat mi s-a spus ca este cuvantul meu impotriva cuvantului ei. nu pot merge la medicul legist pt. ca nu am nici o urma pe corp, iar colega care era in acea zi prezenta in scoala s-a coalizat cu d-na directoare ca martor mincinos, asa ca ce mai pot face in acest caz?
In acest caz, nu prea aveti sanse ... insa, incercarea moarte n-are.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Elev cercetasa cercetasa buna ziua, aseara a venit baiatul meu de la scoala spunandu mi plangand ce i s a intamplat la scoala. era la ora de sport si juca volei cu colegii lui ... (vezi toată discuția)
Agresiune copil la scoala miaaleja miaaleja buna ziua, azi fetita mea de 7 ani a venit de la scoala batuta de un coleg de clasa.dar batuta destul de bine are vanatai,zgarieturi pe fata.Am fost si am ... (vezi toată discuția)