avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 606 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Complicitate la talharie
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Complicitate la talharie

salut tuturor am si eu o intrebare daca ati putea sa ma lamuriti si pe mine .acu 2 luni am participat impreuna cu alti 2 prieteni la o talharie in care am fost complice,totu s-a petrecut pe timp de noapte,partea vatamata ne-a dat sa consumam alcool eu cu unul avand varsta de 18 ani celalalt find minor si-a retras plangerea suntem primari am recunoscut fapta,prejudiciu recuperat ....as vrea sa stiu in ce conditii as putea obtine suspendare specific ca sunt elev in clasa a 12-a am vreo sansa?multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: Radu Gabrian , Mediator 22:51, 14 August 2011
Dvs sau celalalte persoane care au participat la talharie aveti antecedente penale ?
Care a fost obiectul talhariei si care este prejudiciul cauzat ?
Prejudiciul a fost acoperit ?

Pe de alta parte , retragerea plangerii penale nu inlatura raspunderea penala , nefiind vorba despre plangere prealabila , urmarirea penala continuand indiferent de aceasta situatie invocata de dvs.
In acest caz este vorba despre o infractiune grava , comisa de mai multe persoane , cu violenta , care are in componenta sa destule circumstante agravante(savarsita in grup , noaptea , cu participarea unui minor,etc.)
Detaliati situatia pentru a vi se putea acorda un ajutor eficient !
Ultima modificare: Duminică, 14 August 2011
Radu Gabrian, Mediator
Nu va putem ajuta daca nu ne explicati mai clar si coerent speta.
Cine este partea vatamata?
In ce a constat talharia?
Partea vatamata a depus plagere penala?

Ce vreti sa spuneti prin ?celalalt find minor si-a retras plangerea suntem primari am recunoscut fapta??

?as putea obtine suspendare specific ca sunt elev in clasa a 12-a am vreo sansa?. Ce suspendare, cumva intrebati daca puteti obtine o pedeapsa cu suspendare?