avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 504 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Noul Cod CAEN 2008 Cod CAEN Actualizat vs. Cod CAEN vechi
Discuție deschisă în Noul Cod CAEN 2008

Cod CAEN Actualizat vs. Cod CAEN vechi

Salut! Am cateva intrebari despre noul cod caen, dar si in general. Mentionez ca sunt incepator in lucrurile acestea si o explicatie babeasca ar fi utila :)

Ma intereseaza
Comert cu amanuntul al fructelor si legumelor proaspete, in magazine NESPECIALIZATE

Tot ce pot gasi este doar in magazine specializate. Vechiul cod permitea vanzarea acestora in magazinele nespecializate?

De asemeni

"Cod caen - 471 Comert cu amanuntul in magazine nespecializate
4711 Comert cu amanuntul in magazine nespecializate, cu vanzare predominanta de produse alimentare, bauturi si tutun
4719 Comert cu amanuntul in magazine nespecializate, cu vanzare predominanta de produse nealimentare"

In acest cod de mai sus se pot vinde fructe si legume?

Multumesc mult!
Cel mai recent răspuns: Alex009 , utilizator 16:10, 25 August 2011
Buna ziua, opinia mea e ca legiuitorul a dorit sa faca cateva clarificari prin noul cod CAEN in ce priveste magazinele specializate in care doar asa ceva se comercializeaza, insa prin 4711 si 4719 puteti vinde in mod combinat produse cu specificarea clara ca trebuie sa va ganditi automat care produse vor fi majoritare cele alimentare sau cele nealimentare
Multumesc mult domnule! Am ajuns la concluzia ca 4719 predomina chiar daca voi avea si fructe, legume sau alte produse alimentare.
*aplauze*

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Informatii utile aida85 aida85 as dori sa deschid un srl si as dori sa vand,produse alimentare,nealimentare,bauturi,tutun,legume si fructe si as dori sa stiu ce coduriCAEN TREBUIE SA ... (vezi toată discuția)