Va rog frumos daca ma puteti ajuta cu legea care impune existenta organigramei si baza legala care impune respectarea ei.
Speta:
pozitia de asistent manager(post in organigrama)
Persoana incadrata ca asistent manager, devine absolventa a unei facultati cu profil economic, deci economist si este schimbata functia in economist, insa ea, in fapt, are aceleasi responsabilitati de asistent manager.
Eu consider ca trebuie respectata organigrama, dumneaiei nu realizeaza munca de economist, ci de secretara(asistent manager).
Care este baza legala pentru a demonstra acest fapt?
Codul muncii prevede :
(1) Angajatorul are, in principal, urmatoarele drepturi:
a) sa stabileasca organizarea si functionarea unitatii;
.....
Asadar , stabilirea organizarii si functionarii unei unitatii constituie un drept al angajatorului si nu o obligatie ... angajatorul are posibilitatea de a stabili sau nu organizarea unitatii , avnad in vedere ca legea nu-l obliga la asa ceva ....
Codul muncii stabileste acest drept in relatia cu angajatii ! Nu exista unitate serioasa care sa nu-si organizeze activitatea. Cel putin in sectorul de stat nu exista unitate fara organigrama si stat de functii...
Codul muncii stabileste acest drept in relatia cu angajatii ! Nu exista unitate serioasa care sa nu-si organizeze activitatea. Cel putin in sectorul de stat nu exista unitate fara organigrama si stat de functii...
In sectorul privat poate exista o astfel de situatie ...
De acord !!! Am venit doar cu o remarca !! Ce organizare sa se faca la o societate cu una, doua sau trei persoane.... Si nu sunt de loc putine !!!
Utilizatorul doreste raspuns la obiect, dar nu da rel
Organigrama
Chrisblinky2024
ORGANIGRAMA
Buna ziua. Exista vreo regula de intocmire a organigramei in cadrul unei societati private? Adica, un salariat se poate subordona mai multor ... (vezi toată discuția)