Contractele se pot prelungi si telefonic, insa in opinia mea puteti face totusi o plangere la Protectia Consumatorului.
Presupunem ca a fost exprimat un acord verbal pentru prelungirea contractului.
In perioada urmatoare ar fi trebuit sa primiti o scrisoare personalizata in care trebuia sa va fie descris serviciul si termenii si conditiile aplicabile ofertei acceptate telefonic – asa procedeaza respectiva firma.
De asemenea, in acea scrisoare erati anuntat ca puteti sa renuntati la oferta acceptata la telefon intr-un termen de X zile ori in scris, la una din adresele mentionate in scrisoare, ori telefonic la un numar gratuit (Serviciul Vanzari si Relatii Clienti).
Faceti o reclamatie la Protectia cosumatorilor si aratati:
1. ca nu va amintiti sa fi fost sunat pentru prelungirea contractului si cereti ca firma sa faca dovada ca v-a contactat – sa prezinte inregistrarea telefonica
2. chiar daca ati fi uitat ca ati fost sunat, nu ati primit scrisoarea despre care v-am spus mai sus, deci nu ati avut posibilitatea sa studiati oferta de prelungire a contractului
in forma scrisa, ca sa puteti analiza serviciile oferite si tarifele acestora.
Dreptul de a studia oferta si/sau contactul in forma scrisa este un drept al consumatorului prevazut de actele normative privind protectia consumatorilor.
Daca sunteti sigur ca nu v-ati dat acceptul, aveti sanse sa scapati datorie. Insistati (cum insist si eu acum :) ) pe faptul ca nu ati avut posibilitatea sa vedeti oferta in forma scrisa, ca sa puteti analiza corect avantajele si dezavantajele ei.
Aveti aici un model de reclamatie:
www.avocatnet.ro/content/for...