avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 987 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... intrebare referitor la parcare
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

intrebare referitor la parcare

Buna ziua,
Am rugamintea de a intreba urmatoarea intrebare: daca utilizez pe propria masina emblema cruciii rosii numai trebuie sa platesc taxa de parcare ?,subliniez ca sunt studenta la medicina in anul 6.
Va multumesc anticipat
Ultima modificare: Luni, 1 Septembrie 2008
monyca_u, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 21:15, 1 Septembrie 2008
...studenta? in anul 6? - ma rog, merge...
salbatecu_neagu a scris:

...studenta? in anul 6? - ma rog, merge...

Ti se pare ciudat ? La medicina se fac 6 ani.
Nu cred ca sunteti in masura sa imi raspundeti la intrebarea mea si nici nu sunteti competent,atata timp cat dvs nu stiti ca medicina se face 6 ani,informati-va mai bine si dupa aceea sa va exprimati
Cred ca cine nu stie ce inseamna o facultate,nu are de unde sa stie ce inseamna sa muncesti sa devi ceea ce doresti!
Ultima modificare: Luni, 1 Septembrie 2008
monyca_u, utilizator
utilizarea emblemei cruciii rosii neautorizat constituie infractiune. nu o folositi neautorizat
Multumesc pentru raspuns,care sunt pasii care trebuie parcursi pentru a procura o autorizatie pentru utilizarea emblemei cruciii rosii

Alte discuții în legătură

Modificare nume Din motive personale, ma aflu in situatia imposibilitatea mentinerii numelui firmei pe care o detin (S.R.L). Nevoia schimbarii decurge in special la nivelul de ... (vezi toată discuția)
Dilema? stanbogdan23 stanbogdan23 Buna ziua ,va rog frumos ajutati-ma si pe mine un un raspuns elogvent la urmatoarea intrebare. Vreau sa infiintez o firma de paza si protectie cu ... (vezi toată discuția)