avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 582 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Noul Cod CAEN 2008 PFA sau Birou lndividual
Discuție deschisă în Noul Cod CAEN 2008

PFA sau Birou lndividual

Sunt inginer constructor,cu experienta mare in intocmrea de documentatii tehnico-economice pt.proiecte in costructii.
Vrea sa ma inregistrez legal,pt. a putea activa independent.As fi optat pt. un birou individual,dar nu stiu daca am dreptul,doar ca simplu inginer,sau mai am nevoie de vreo autorizatie.Si PFA ,ar fi bine,dar nu am gasit in ce domeniu sa ma inscriu.
Daca puteti sa ma ajutati,cu lamuriri in ambele cazuri.
Va multumesc
Cel mai recent răspuns: ovidiu7676 , utilizator 21:51, 12 Septembrie 2011
Va trebui sa va inregistrati ca PFA cu urmatoarele coduri CAEN:

7112 Activităţi de inginerie şi consultanţă tehnică legate de acestea

Aceasta clasa include, printre altele:
- activitati de inginerie si activitati de consultanta pentru realizarea de proiecte privind ingineria civila, hidraulica si de trafic

7490 Alte activităţi profesionale, stiinţifice şi tehnice n.c.a.

Aceasta clasa include, printre altele:
-alte activitati de consultanta tehnica

Persoanele fizice care exercită o profesie liberă, în baza unei legi speciale, cum ar fi cea de avocat, notar, arhitect, auditor financiar etc., se înregistrează la organul fiscal în a cărui rază teritorială se află sediul activităţii sau locul unde se desfăşoară efectiv activitatea principală.

verificator de proiect atestat, expert tehnic atestat şi responsabil tehnic cu execuţia, auditor energetic pentru clãdiri (Ministerul Dezvoltãrii, Lucrãrilor Publice şi Locuinţelor).
[ link extern ] /
Ultima modificare: Luni, 12 Septembrie 2011
ovidiu7676, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură