Detin un magazin care comercializeaza cosmetice(Oje,FIxative ...) . O clienta s-a intorsc cu bonul fiscal dupa 1 saptamana cu o oja pe jumatate goala care avea o textura total diferita fata de cele care le mai am si a sustinut ca trebuie sa i-o schimb pentru ca e prea lichida si nu-i tine pe degete desi se vedea clar ca pus ceva lichid in ea, era mult prea lichida.
Am citit si legea privind protectia consumatorului si am incercat sa caut pe net si alte raspunsuri dar nu am gasit ceva clar prin care sa-i specific ca produsele cosmetice nu se returneaza pe baza ca ei nu-i tine oja pe unghii cand la toate celelalte persoane care au mai cumparat tine si 2 saptamani si e o oja de renume la nivel mondial.
nu trebuia sa o schimbati
facea reclamatie la OPC,veneau in control,d-voastra spuneati ca a diluat-o,ei faceau analize,vedeau ca aveti dreptate si...gata
Client indezirabil
coca_ab
pot sa-mi rezerv dreptul de a nu mai servi un client care este recalcitrant in mod repetat atit cu personalul cit si cu ceilalti clienti,aducind prejudicii ... (vezi toată discuția)