Acum o luna de zile am fost angajata la o firma de specialitate din Timisoara pe un post superior cu un contrat de munca de o luna care trebuia sa imi fie prelungit ulterior. Dupa doua saptamani de lucru mi-am gasit un post la o alta intreprindere mai bine plasat si platit si mi-am pus demisia la aceasta intreprindere. Ieri cand m-am dus sa imi recuperez ultimul salar aferent lunii august am aflat cu stupoare anumite lucruri si anume:
- concediul medical de 3 zile pe motive veridice de boala in prima saptamana de lucru nu mi-a fost platit, mi s-a spus ca nu am contract de durata indeterminata deci concediile de boala nu se platesc...poate fi adevarat???apoi mi s-a spus ca nu am lucrat decat 6 zile inainte de concediul de boala deci nu am dreptul legal de parca am alege cand sa fim bolnavi
- as fi avut poate dreptul legal la o zi de concediu pe luna caci pe contrat scrie 22 pe an si nu mi s-a acordat nici platit
- contractul de munca care ar fi trebuit desfacut caci am depus demisia si nu aveam preaviz nu a fost desfacut dar am fost data afara pe motiv de absenta nejustificata la locul de munca
Ce ar trebui sa fac? Este normal comportamentul directorului meu sau nu prea are dreptate?
1. -ce fel ce concediu medical ati avut? ce cod de indemnizatie avea?
-cand l-ati prezentat angajatorului?
-aveati vechime in munca si ati prezentat la noul loc de munca adeverinta stagiu de cotizare CAS pe ultimele 6 luni?
2. cate zile ati lucrat efectiv?
3. -demisia pe care ati depus-o ati inregistrat-o? aveti vreo dovada ca ati depus acea demisie si ca angajatorul a luat la cunostinta?
-cand ati absentat de la locul de munca?