Pe 14.07.2010 mi-am deschis un srl cu trei asociati, doi administratori si un asociat, plaitoare de TVA, fara angajati.Mentionez ca nu am avut nici o activitate , as dori sa-mi comunicati care sunt declaratiile pe care trebuie sa le depun, ce taxe as avea de achitat si daca trebuie achitat impozitul forfetar.
Va rog sa-mi comunicati daca unul dintre asociatii doreste sa se retraga care sunt pasii pe care ar trebui sa-i urmeze si daca ar trebuie sa plateasca vreo taxa pentru retragere.
Astept un raspuns cat mai rapid. Va multumesc!
Pentru a se retrage unu asociat dintr-un SRL, este necesar ca acesta sa cesioneze partile sociale pe care le detine celorlalti asociati sau numai unuia dintre ei, prin intocmirea unui contract de cesiune, urmat de o Hotarare AGA precum si de modificarea actului constitutiv, privind contributia fiecarui asociat la beneficii si pierderi rezultata ca urmare a cesiunii, cu alte cuvinte noua structura a capitalului social. In vederea efectuarii acestor demersuri se platesc taxe catre ONRC care difera de la caz la caz.