avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1330 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Problemele profesionale ale ... consilier juridic la primarie
Discuție deschisă în Problemele profesionale ale consilierilor juridici

consilier juridic la primarie

Buna tuturor! Voi incepe sa lucrez ca jurist intr-o primarie si nu prea stiu cu ce probleme ma voi intalni fiind absolvent,deci practica zero.Ma poate ajuta cineva? Pe ce ar trebui sa ma axez,sa stapanesc mai bine materia. Ramuri de drept, legi etc. Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:27, 14 Noiembrie 2008
Drept administrativ, Drept comercial si Drept civil. mult succes ;)
Nu trebuie sa fii panicat, intr-o primarie sunt mai multi juristi si cu siguranta ti se vor atribui sarcini pe masura experientei si cunostintelor tale, si vei fi indrumat de cei cu vechime.
branyeucristi a scris:

Buna tuturor! Voi incepe sa lucrez ca jurist intr-o primarie si nu prea stiu cu ce probleme ma voi intalni fiind absolvent,deci practica zero.Ma poate ajuta cineva? Pe ce ar trebui sa ma axez,sa stapanesc mai bine materia. Ramuri de drept, legi etc. Va multumesc!


Pe langa ramurile de drept citate de Teo_dobrean mai adauga Dreptul Muncii, Legea nr.188/1999 privind Statutul Functionarilor publici, Legea nr.215/2001 a administratiei publice locale etc.
Chiar daca esti singurul consilier juridic din primarie, va trebui sa aprofundezi acele ramuri de drept in care apar probleme punctual.
Citeste totusi si despre achizitii publice ca este un domeniu unde sigur vei avea de munca.
eu lucrez la primarie...e de baza legea 215 dar e imp si legea 213 ..depinde unde vei lucra in primarie...Concesiunile sunt important si inchirierile.

Alte discuții în legătură

Consilier juridic la primarie palomita palomita Am terminat de curand Fac. de drept si as avea posibilitatea sa ma angajez pe o perioada determinata, cat timp jurista este in concediu de crestere al ... (vezi toată discuția)