avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 487 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Problemele profesionale ale ... consilier juridic la primarie
Discuție deschisă în Problemele profesionale ale consilierilor juridici

consilier juridic la primarie

Buna tuturor! Voi incepe sa lucrez ca jurist intr-o primarie si nu prea stiu cu ce probleme ma voi intalni fiind absolvent,deci practica zero.Ma poate ajuta cineva? Pe ce ar trebui sa ma axez,sa stapanesc mai bine materia. Ramuri de drept, legi etc. Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:27, 14 Noiembrie 2008
Iti spun si eu ca nu trebuie sa fii panicat. Eu cam jumate de an, stiam de toate si nimic concret. Ai rabdare. S-ar putea sa fii repartizat pe anumite probleme. De ex. eu sunt consilier juridic la Serviciul Finantelor publice locale si ma ocup atat cu problemele ivite in materia taxelor si impozitelor locale, ( codul fiscal si normele de aplicare precum si codul de procedura fiscal cu normele de aplicare), cat si de societatile care intra sub incidenta legii insolventei nr. 85/2006. Depinde de compartimenele de care te ocupi si atunci ai sa te axezi pe legislatia in materia respectiva. Succes!
Buna seara,am si eu o nelamurire daca se poate sa mi o clarificati.Lucrez la Conslilui Judetean si sunt incadrata pe functia de consilier,jurist fara atributii de reprezentare in instanta,intrebarea mea este:vechimea de 5 ani pe o astfel de functie se ia in considerare la admiterea la INM cu vechime de 5 ani?
Va multumesc.
justica a scris:

Buna seara,am si eu o nelamurire daca se poate sa mi o clarificati.Lucrez la Conslilui Judetean si sunt incadrata pe functia de consilier,jurist fara atributii de reprezentare in instanta,intrebarea mea este:vechimea de 5 ani pe o astfel de functie se ia in considerare la admiterea la INM cu vechime de 5 ani?
Va multumesc.