Buna ziua. Am infiintat un srl nou in iunie 2011 neplatitor de tva. In luna septembrie am angajat o persoana. Intrebarea este ce declaratii trebuie sa depun la finante pana pe 25.10.2011 . Daca ati putea sa imi spuneti ce declaratii ar trebui sa depun lunar si ce declaratii ar trebui depuse semestrial.
Mai intai depuneti declaratia 010 la finante pentru a va completa vectorul fiscal cu acele contributii legate de salarii.
Pana la 25 octombrie depuneti declaratia 100 pentru impozitul pe profit. Se poate depune direct la chiseu.
Va trebuie sa va achizitionati certificatul pentru semnatura electronica cu ajutorul careia veti fi obligata sa transmiteti declaratia 112. Pentru septembrie o transmiteti lunar, adica pana pe 25 octombrie iar pentru venitul realizat in octombrie o transmiteti la trimestru, adica pana pe 25 ianuarie 2012 pentru cea corespunzatoare trimestrului IV 20111.
Pentru ca nu sunteti platitoare de tva nu mai depuneti declaratiile 394, 092, 094.
Verificati luna de luna cand depasiti plafonul pentru care trebuie sa treceti automat la platitor de tva.
Aveti aici informatia :
Operatorilor economici ce depasesc intr-un an calendaristic plafonul de scutire al cifrei de afaceri de 35.000 euro (la curs BNR de la data aderarii suma de 119.000 lei)
Pentru categoria ce depaseste plafonul de scutire in timpul anului calendaristic, acestia au obligatia solicitarii inregistrarii in scopuri de TVA, inregistrare care se face prin depunerea formularului de mentiuni 010, cu bifarea inregistrarii in scopuri de TVA.
Inregistrarea trebuie solicitata in termen de 10 zile de la sfarsitul lunii in care s-a depasit plafonul.
Buna seara.
Si eu am infiintat un SRL neplatitor de TVA si platitor de impozit pe profit (nu pe venit) in septembrie 2011.
Am depus formularul 010, mi-am luat semnatura digitala, am depus formularul 150.
Am inteles ca pana in 25 oct trebuie depusa declaratia 100 insa am o nelamurire in ceea ce priveste declaratia 112. In conditiile in care nu am nici un angajat, eu fiind unic asociat si administrator, mai trebuie sa o depun ?
Multumesc
Nu va e necesara semnatura electronica pentru ca neavand salariati sau alte persoane cu care sa colaborati pe baza de contract de prestari servicii, nu trebuie sa trimiteti declaratia 112. In cazul dumneavostra, acum pana la 25 octombrie trebuie sa depuneti declaratia 100 pentru impozitul pe profit care o depuneti direct la ghiseu. Urmariti in timp sa nu depasiti plafonul pentru neplatitori de tva. Si acea declaratie 300, cand va fi cazul, o veti putea depune direct la ghiseu.
Am deja semnatura electronica deoarece intentionez sa angajez personal si sa nu merg deloc pe la ghisee. Nu stiam daca acum trebuie sa depun declaratia aceea 112 pentru ca nu-i vedeam rostul.
Multumesc
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Firma nou infiintata
Seel
Ce declaratii trebuie sa depuna o firma infiintata la data de 13-02-2013 in conditiile in care activitatea firmei va incepe peste aproximativ 2 luni ... (vezi toată discuția)
Decl 100 102
crislor
buna ziua ,va rog sa ma ajutatii la declaratie 100,102 cum sa completez impozitul pe venit din salarii la care rind intra si restul de obligatii in cont unic ... (vezi toată discuția)