Buna ziua
In urma cu 3 ani am semnat un contract pe o durata de 2 ani,cu suma de 7 euro pe luna, care a expirat anul trecut in octombrie.Nu am renuntat la aceste servicii la data expirarii, deci, colaborarea a continuat in aceleasi conditii, pana acum 2 luni.la primirea facturii am constatat o suma dubla fata de care obisnuiam sa platesc pana atunci.Am mers la magazin,unde mi-au zis ca s-a facut o greseala care se va reglementa in urmatoarea factura, si ca abonamentul lunar este in continuare de 9.20 euro!!!Am zis ca e imposibil,am mentionat toate datele de mai sus,iar dupa o scurta cautare s-a confirmat modificarea contractului din luna junie anul curent,la o majorare de 9.20 euro fata de 7 initial,plus o prelungire de 2 ani a contractului.
In luna iunie,am primit un telefon de la vodafone,(am vb cu o doamna),pe parcursul convorbirii am fost intrebata daca doresc o reducere a abonamentului fara nici o alta modificare a contractului initial!am raspuns afirmativ si convorbirea,mi s-a spus, a fost inregistrata.La aceasta problema inca astept un raspuns de la Bucuresti(asa mi-au zis).
Am platit factura,si am cerut rezilierea contractului.Mi s-a spus sa depun cererea in locul in care mi-am facut abonamentul.Azi am fost acolo,iar doamna de la magazin (care de altfel a vorbit flegmatic,nepoliticos si ironic....dar santem obisnuiti)a refuzat sa-mi accepte cererea!Mai mult nici macar nu a vrut sa ma lase sa o scriu acolo.Eu nu mai inteleg nimic.La serviciu clienti mi s-a zis la fel,cum ca pot depune cererea de reziliere in locul unde am facut contractul.
Ce pot sa fac in cazul asta?de o luna ma tot trimit dintr-o parte in alta cu problema rezilierii .......:(
Cel mai recent răspuns:
Adrian Marin , Consilier juridic
20:39, 26 Septembrie 2011