Ma poate lamuri si pe mine cineva: S-a achizitianat un calculator pe componente de la 2 firme diferite, deci 2 facturi. Pe o factura valoarea depaseste 1800 de lei, iar pe cealalta este sub 1800 lei. Din acele componente de pe cele 2 facturi s-a asamblat un calculator. Cum voi inregistra in contabilitate? Mai exact cum incadrez si cum fac receptia si dau in consum? Ma poate lamuri cineva?
Va multumesc.
Faceti Proces verbal de asamblare pe baza caruia inregistrati receptia. Daca valoarea finala depaseste sau este egala cu 1800 ron, inregistrati la imobilizari si incepand cu luna urmatoare calculati amortizare.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.