Aplicati dispozitiile cuprinse in urmatoarele acte normative:
1.ORDONANŢÃ DE URGENŢÃnr.34/2006
privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii
2.HOTÃRÂRE nr. 1660 din 22 noiembrie 2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică prin mijloace electronice din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.34/2006
3.ORDONANŢÃ DE URGENŢÃ nr. 94 din data de 26 septembrie 2007 -
pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publica, a contractelor de concesiune de
lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii
4.HOTÃRÂRE Nr. 198 din 27 februarie 2008
pentru modificarea şi completarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publică prin mijloace electronice din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.660/2006
Mai sunt si altele. Le gasiti pe adresa:
[ link extern ]
La prima intrebare: daca la o cerere de oferte online se pot primi si cereri la sediu prin posta...depinde cum ati formulat invitatia de participare. Daca ati cerut numai oferte online nu aveati de ce sa acceptati oferte trimise(depuse) la sediu.