avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 284 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Anexa la contractul de munca cf. Legea educatiei ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Anexa la contractul de munca cf. Legea educatiei nationale nr.1/2011

Buna seara,
Supun atentiei dumneavoastra urmatoarea stare de fapt:
Art.362 3) din Legea educatiei nationale nr.1/2011 prevede: La implinirea termenului de 4 ani de la intrarea in vigoare a prezentei legi, contractele de munca ale persoanelor care ocupa functia de asistent universitar sau asistent de cercetare si nu sunt studenti-doctoranzi sau nu au obtinut diploma de doctor inceteaza de drept.
In esenta, institutia de invatamant superior la care sunt angajat a intocmit o anexa la contractul de munca prin care sunt instiintat ca durata contactului de munca devine determinata pe o durata de 4 ani, incepand cu data de 10.02.2011, data intrarii in vigoare a L1/2011,si in cazul in care in aceasta perioada nu obtin diploma de doctor contractul inceteaza de drept.
Am refuzat sa semnez aceasta anexa la contract deoarece, dupa parerea mea, dar si a altor colegi care au studii juridice, conditia principala pe care trebuie sa o indeplinesc pentru a nu mi se desface contractul de munca este acela ca in 4 ani de la data intrarii in vigoare a legii sa dobandesc statutul de student-doctorand si nu sa obtin diploma de doctor . Precizez ca nu sunt student-doctorand.
Va rog sa-mi precizati daca interpretarea pe care am dat-o articolului din lege este corecta si care ar fi urmatoarele masuri de intreprins in acest sens.
Va multumesc!

Alte discuții în legătură

Incetare contract de munca mirceabarbu mirceabarbu Buna ziua, Va cer parerea in privinta urmatoarelor articole din legea educatiei nr. 1 / 2011: ART. 301 (1) Pentru ocuparea funcţiei didactice de asistent ... (vezi toată discuția)