avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 686 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Pot sa fiu incadrata, ca profesor?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Pot sa fiu incadrata, ca profesor?

Buna ziua!
Ajutati-ma, daca stiti raspunsul!
Dupa bacalaureat am terminat Scoala Postliceala de invatatori educatoare (3ani). am gard did.I. In iunie 2011 am obtiunut licenta in specializarea psihologie.(Sist I Bologna) + am facut modulul psihopedagogic niv.I.
Acum lucrez ca invatatoare.
Cum trebuie sa fiu incadrata?
Multumesc
Cel mai recent răspuns: simona_palade , utilizator 21:35, 12 Noiembrie 2011
puteti fi icadrata ca invatator educator, pentru profesor va trebui sa sustineti examenul de definitivat, puteti obtine relatii la Inspectorat
In cateva zile apare metodologia. Este posibil sa fiti incadrata profesor. Cam pe surse, am auzit ca se renunta la masterat si stagiu... Cand se publica in MO vom vedea in ce forma iese ordinul.
Multumesc, pt raspuns.
Am deja definitivat in invatamant, am Gr.did I
La inspectorat nu am primit nici un raspuns clar.
Puteti fi incadrata ca profesor doar dupa absolvirea cursurilor masterale.
corrallya a scris:

Puteti fi incadrata ca profesor doar dupa absolvirea cursurilor masterale.


Nu are legatura cu incadrarea. De moment are tot ce-i trebuie pentru a fi incadrata profesor, doar ca este posibil (inca e ceata) sa trebuiasca echivalate studiile.
Zic ca n-ar strica o intrebare la minister...

Alte discuții în legătură

Încadrarea conform prevederilor art.4 (d) ºi art. ii din legea nr.387/2009 ionela adriana ionela adriana Sunt cadru didactic, educatoare-educator la o şcoală specială, iar momentan sunt încadrată institutor I. Sunt absolventă a Colegiului Universitar, ... (vezi toată discuția)