avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1893 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Pot sa fiu incadrata, ca profesor?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Pot sa fiu incadrata, ca profesor?

Buna ziua!
Ajutati-ma, daca stiti raspunsul!
Dupa bacalaureat am terminat Scoala Postliceala de invatatori educatoare (3ani). am gard did.I. In iunie 2011 am obtiunut licenta in specializarea psihologie.(Sist I Bologna) + am facut modulul psihopedagogic niv.I.
Acum lucrez ca invatatoare.
Cum trebuie sa fiu incadrata?
Multumesc
Cel mai recent răspuns: simona_palade , utilizator 21:35, 12 Noiembrie 2011
La acest lucru m-am gândit si eu. Să întreb de la minister. Nimeni nu ştie nimic sigur . în judetul meu marea majoritate, e încadrat, ca profesor, dar în şcoala mea e altfel.
Si eu sunt absolventa de Lic.Pedagogic, cu Fac. de pedagogie si stiintele educatiei (3 ani) + Fac de drept (4 ani). Din septembrie am fost recunoscuta ca profesor in invatamantul primar, dar nu pentru ca am absolvit facultatea de 3 ani, ci s-a luat in considerare Fac. de drept. Deci, dvs. nu puteti fi incadrata ca profesor, indiferent de gradele pe care le aveti, atata timp cat ati terminat studii superioare de scurta durata. Poate daca faceti master .. dar nu-s sigura! Momentan ramaneti incadrata instituor II .
simona_palade a scris:

Si eu sunt absolventa de Lic.Pedagogic, cu Fac. de pedagogie si stiintele educatiei (3 ani) + Fac de drept (4 ani). Din septembrie am fost recunoscuta ca profesor in invatamantul primar, dar nu pentru ca am absolvit facultatea de 3 ani, ci s-a luat in considerare Fac. de drept. Deci, dvs. nu puteti fi incadrata ca profesor, indiferent de gradele pe care le aveti, atata timp cat ati terminat studii superioare de scurta durata. Poate daca faceti master .. dar nu-s sigura! Momentan ramaneti incadrata instituor II .


Gresit cap-coada!