avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 919 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Probleme reziliere abonament
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Probleme reziliere abonament

Buna ziua. Am o mare problema cu rezilerea unui abonament la furnizorul de telefonie mobila.
In luna iunie 2011 am solicitat operatorului de telefonie mobila [editat] rezilerea contractului pentru nr. de telefon [editat] atat la una din sucursalele din Galati, cat si la numarul direct 411, in cel de-al doilea caz reprezentantul [editat] instiintandu-ma ca solicitarea a fost inregistrata de prima data. Ultima factura a fost achitata in luna iunie.
La sfarsitul lunii septembrie am fost instiintat telefonic ca am de achitat suma de 130 de lei reprezentand facturile pe lunile iulie si august. Sunand la relatii cu publicul mi s-a comunicat ca nu mi s-a reziliat contractul deoarece, in cursul lunii iulie am fost sunat de doua ori de un reprezentant al [editat] care mi-a facut o noua oferta pentru a ramane in reteaua dumnealor si, de fiecare data, la intrebarea ?daca ma mai gandesc la propunerea facuta ?, am raspuns ca o sa ma consult in familie, aceast raspuns, in opinia dumnealor, fiind si ultima hotarare a mea (ca ? ma mai gandesc ? si nu ca solicit in continuare rezilierea), fapt pentru care ? am asteptat sa ne reapelati pentru a ne comunica hotararea dumneavoastra ? !!!
Consider o politica neloiala, fata de un abonat, modul in care am fost? ademenit, pot spune chiar inselat, prin faptul ca in decurs de 30 de zile de la solicitarea mea de reziliere, pentru a nu ma pierde de client, am fost sunat de doua ori propunandu-mi-se o alta oferta de tarif, iar apoi, inca doua luni (timp in care am fost facturat fara a avea nici macar o convorbire pe numarul solicitat a fi reziliat) sa se astepte raspunsul meu in ceea ce priveste hotararea pe care am luat-o , considerand raspunsul meu, indus la intrebarea ? va mai ganditi ? ?, ca fiind ultimul.
Nu consider ca daca nu am sunat, hotararea mea a fost de a ramane pe tariful vechi de abonament, mai ales ca noua oferta facuta a fost cu mult mai buna. Daca as fi dorit sa raman in continuare abonatul dumnealor, as fi ales, cu siguranta noul plan tarifar ofertat, in nici un caz nu as fi continuat inca doua luni cu acelasi abonament pentru care am solicitat reziliere.
Asa cum m-au apelat imediat dupa solicitarea de reziliere pentru a-mi propune noua oferta, era normal, ca tot dumnealor, sa ma sune si sa ma intrebe ce hotarare am luat.
Si chiar daca as fi spus ca ma gandesc la noua oferta primita, consider ca, daca nu am folosit serviciul ( nu am facut nici o convorbire pe numarul respectiv, nici apeluri formate, nici primite timp de 3 luni de zile, si in plus nici in luna iunie - platita cu factura), e de la sine inteles ca nu am dat curs ofertei noi si nu am ramas adept nici tarifului vechi, DECI, solicitarea de reziliere am considerat-o ca activa.
Fata de cele mai sus mentionate, cu respect, va solicit raspunsul dumneavoastra cat mai urgent pentru ca, in cazul nefavorabil mie, sa nu mai fiu facturat inca o luna in plus.

Cu multumiri,
Plesu Cornel
Ultima modificare: Vineri, 14 Octombrie 2011
Alin Popescu, administrator
Cel mai recent răspuns: myrama_v , utilizator 18:46, 24 Octombrie 2011
In baza contractului si al legii 161/2010, trebuie sa notifici in scris operatorul de telefonie ca doresti sa reziliezi contractul incheiat si sa le ceri un raspuns scris.

Mai poti sa le atragi atentia ca le vei cere daune daca nu iti vor respecta dorinta de denuntare unilaterala a contractului ; daca nu iti vor da raspuns in maxim 10 zile, te poti adresa in scris ANPC si ANCOM reclamand faptul ca operatorul de telefonie/cablu/internet iti incalca drepturile de consumator . Acestia vor trece la verificarea si amendarea operatorului, in cazul in care sunt constatate nereguli.

Iar daca operatorul continuta sa iti trimita facturi ulterior, poti sa-l dai in judecata si sa ii ceri daune.
:)

Monitorul Oficial nr. 497 din 19 iulie 2010

Parlamentul Romaniei

Lege nr. 145 din 12 iulie 2010 pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 29/2010 privind valorificarea surplusului de unitati ale cantitatii atribuite Romaniei prin Protocolul de la Kyoto

Lege nr. 146 din 12 iulie 2010 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 3/2010 pentru modificarea si completarea Legii apelor nr. 107/1996

Lege nr. 160 din 12 iulie 2010 pentru completarea art. 23 din Legea nr. 1/2000 pentru reconstituirea dreptului de proprietate asupra terenurilor agricole si celor forestiere, solicitate potrivit prevederilor Legii fondului funciar nr. 18/1991 si ale Legii nr. 169/1997

Lege nr. 161 din 12 iulie 2010 pentru modificarea art. 84 din Legea nr. 296/2004 privind Codul consumului si a Legii nr. 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele incheiate intre comercianti si consumatori

Presedintele Romaniei

Decret nr. 785 din 9 iulie 2010 privind promulgarea Legii pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 29/2010 privind valorificarea surplusului de unitati ale cantitatii atribuite Romaniei prin Protocolul de la Kyoto

Decret nr. 786 din 9 iulie 2010 pentru promulgarea Legii privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 3/2010 pentru modificarea si completarea Legii apelor nr. 107/1996

Decret nr. 800 din 9 iulie 2010 privind promulgarea Legii pentru completarea art. 23 din Legea nr. 1/2000 pentru reconstituirea dreptului de proprietate asupra terenurilor agricole si celor forestiere, solicitate potrivit prevederilor Legii fondului funciar nr. 18/1991 si ale Legii nr. 169/1997

Decret nr. 801 din 9 iulie 2010 privind promulgarea Legii pentru modificarea art. 84 din Legea nr. 296/2004 privind Codul consumului si a Legii nr. 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele incheiate intre comercianti si consumatori

Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii

Decizie nr. 459 din 25 iunie 2010 privind alocarea si utilizarea numerelor nationale scurte pentru servicii de interes public la nivel national

Decizie nr. 480 din 7 iulie 2010 privind stabilirea procedurii de solutionare a litigiilor ce intra in competenta Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Ultima modificare: Vineri, 14 Octombrie 2011
Lycidas, utilizator
Problema e ca, solicitarile de reziliere sau de alta natura, nu se fac la nici o reprezentanta, ci doar sunand la un numar al relatiilor cu clientii, gen 4**, sau 2**. Ceea ce am si facut. Apoi au urmat apelurile dumnealor pt noua oferta. Acum, daca e sa fac solicitarea de reziliere in scris, sunt fortat!, obligat! sa achit facturile de la prima solicitare telefonica, din iunie, deci facturi pe iulie, august, septembrie... si urmeaza si altele pana la un raspuns al OPC-lui.
Multumesc.
face-ti cerere scrisa direct la furnizor cu adresa din contract sa va dea nr de inregistrare

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Sticeva de noul proiect de lege prin care s-a scos taxa de reziliere inainte de terminarea unui contract daca a fost publicat in monitorul oficial?? ANNA DOBRESCU ANNA DOBRESCU Proiectul de Lege pentru modificarea art.84 din Legea nr.296/2004 privind Codul consumului şi a Legii nr.193/2000 privind clauzele abuzive din contractele ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract internet loredanasim loredanasim Buna ziua! In data de 01/2009 am incheiat un contract cu [EDITAT] pt internet pe pc.Am primit un modem gratuit atunci.Perioada contractuala s-a incheiat,am ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract telefonie mierloiuionela mierloiuionela sunt interesat sa reziliez un contract la telefonia mobil, as vrea sa stiu daca se poate face fara costuri, cei de la respectiva companie mi-au spus ca taxa la ... (vezi toată discuția)