Am si eu urmatoarea intrebare privind inregistarea modificarilor la reg. com. Vreau sa inregistrez o cesiune si o completare a obiectului de activitate pentru aceeasi firma. Vreau de asemeni sa declar obiectele nou introduse, pe sediul social. Trebuie sa depun dosare separate? Unul cu actele necesare in vederea inregistrarii modificarilor privind actul constitutiv si unul separat pentru a declara anumite activitati ce se vor desfasura in sediul social, adica o noua cerere de inregistrare mentiuni si declaratia tip completata? Sau e de ajuns sa bifez in cererea de inregistrare mentiuni la obiectul cererii pe langa transmitere parti sociale, obiect de activitate, sa bifez si inregistrarea declaratiei model.....?
Stiu ca am depus in trecut pe puncte de lucru si mai faceam si alte modificari si mi-au spus sa depun separat. Si acum ar trebui sa procedez la fel? Va multumesc mult!
PS: De multe ori m-am intrebat de unde vine rabdarea aceasta a celor care raspund atator intrebari venindu-ne in ajutor......Dintr-un altruism care depaseste cu mult felul nostru, al celorlalti ....... , e seara.....incep deja sa filosofez.....va multumesc oricum din suflet pentru atentia acordata, citind mesajul meu.
Toate se vor depune in acelasi dosar. In cerere veti bifa da toate care le-ati enumerat. Veti completa si depune si Declaratia model 3 (modificatoare) privind desfasurarea activitatii, in care veti inscrie toate codurile CAEN pe care le veti desfasura la sediul social, inclusiv cele noi.
Atentie, depuneti Declaratia model 3 doar daca deja mai exista depusa la Registru, pe aceeasi adresa, o declaratie (model 2) in care ati declarat activitati ce se desfasoara in prezent.
Rationamentul e simplu:
Declaratia model 1 - o depuneti doar cand declarati ca nu desfasurati activitate la acea adresa.
model 2 - cand declarati ca desfasurati o activitate la o anumita adresa (la sediu, la terti, la puncte de lucru etc.)
model 3 - cand doriti sa modificati o declaratie model 2 deja depusa
Atentie, declaratia model 3 o modifica pe cea model 2 deja depusa, nu o completeaza. Deci scrieti in ea absolut toate activitatile care le veti desfasura, si cele noi dar si cele vechi, deoarece vechea declaratie model 2 deja depusa va fi anulata prin depunerea celei noi.
Va multumesc pentru promptitudine. Eu stiu ce declaratie ar trebui sa completez, am mentionat inca din titlu ca este vorba de model 3, ( pentru ca exista deja o declaratie model 2 pe care o schimb, si desigur voi include si obiectele declarate in aceea , pentru ca stiu ca se va anula), insa intrebarea era daca o pot depune in acelasi dosar cu inregistrarea celorlalte modificari. Inteleg ca da.
Cunosteam pana acum care e rolul fiecarei declaratii, dar m-ati indus putin in eroare cand ati intrat in detalii: spuneti ca declaratia activitatii la terti se face in model 1, si apoi ca model 1 se depune cand nu se declara activitati. Eu stiu ca pe 1 o folosesc cand nu declar nici o activitate si in 2 sau in 3, dupa caz, parca am casuta cu activitati desfasurate in fara sediului , punctelor...etc...
Da, m-am exprimat neclar, initial crezusem ca e vorba despre un nou punct de lucru, si am uitat sa modific cand am citit de sediul social (am sters exprimarea eronata prin editare).
Model 1 se foloseste doar daca se declara ca nu se desfasoara activitate la o anumita adresa.
Totul va fi in acelasi dosar.
Doar la recodificare se fac dosare diferite, deoarece recodificarea nu mai trece pe la judecatorul delegat ci se face direct de functionarii RC. De asemenea si la Radiere, cererea de radiere va fi in dosar diferit.