avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 507 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... HG 966/29.09.2011, anexele 1-5, publicate in MO ...
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

HG 966/29.09.2011, anexele 1-5, publicate in MO 697/01.10.2011,

Buna ziua,
Sunt studenta la controversata facultate Spiru Haret , anul 4 .Anul acesta am avut neplacuta surpriza de a afla ca taxa la facultate s-a dublat iar pe langa aceasta Centrele teritoriale din toate localitatile s-au desfiintat.Am platit prima rata si am semnat contractul pana la 30 septembrie nestiind de aceasta schimbare.In aceeasi situatie sunt cateva mii de studenti lasati pe drumuri de Universitatea Spiru Haret .In speranta ca domnii avocati ne pot ajuta am postat aceasta problema .Multumim frumos si o zi placuta!
Cel mai recent răspuns: Meea1980 , utilizator 09:46, 24 Octombrie 2011
Dati-ne mai multe amanunte referitor la contractul semnat de dvs cu facultatea.Desi ma indoiesc ca acesta nu este pus la punct.
Intre , Universitatea Spiru Haret ..etc.etc. si C.V cu domiciliul in..,cnp.etc.etc. studenta in anul 4 la facultatea de drept si administratie publica din constanta domeniul drept specializarea drept forma de invatamant cu frecventa redusa (FR) a intervenit urmatorul contract anual de studii universitare de licenta.

1.Obiectul contractului:reglementarea modului de parcurgere a planului anual de invatamant in sistemul de credite transferabile la specializarea de studii drept din cadrul facultatii de drept si administratie publica constanta.
2.termenul:prezentul contract este valabil pentru anul universitar 2011/2012

3.credite..etc.etc.
4.planul de invatamant : ( sunt afisate disciplinele obligatorii si optionale )etc.etc.
5.drepturile si obligatiile partilor:
5.1.drepturile universitatii spiru haret:
a. sa-si faca publica imaginea in presa si mass media folosind si fotografii din activitatea universitara a studentului