Corect este ca asociatia sa adopte un sistem, un regulament de gestionare a consumului de apa.
Modul de repartizare a diferentelor sau pierderilor de apa poate fi stabilit de comitetul executiv, adoptat intr-o sedinta de comitet si aplicat unitar pentru intreaga asociatie.
In adunarea generala, daca sunt solicitari de modificare a acestui regulament, se pot pune in discutie si prin hotarare a adunarii generale se poate imbunatati.
Pierderile si diferentele de apa pot avea cauze diverse (avarii, sustrageri, diferente de precizie a apometrelor, consumuri pentru proprietatea comuna...).
De aceea si repartizarea acestora trebuie sa se faca dupa mai multe criterii si in anumite limite. Astfel se poate,
de exemplu, ca 30% din pierderi sa se repartizeze pe numar de persoane, 30% proportional cu consumul masurat de apometrele individuale, 40% pe cota indiviza s.a.m.d.
Gasiti, aici pe avocatnet, un alt model concret, aplicat in asociatia noastra de peste 3 ani si va garantez ca nu am avut probleme, contestatii sau nemultumiri aplicandu-l.
www.avocatnet.ro/content/con...