buna,sunt angy din constnta,
in luna august s-a spart o teava la subsol si a curs 2 zile , vazand lista cu intretinerea am constatat ca sunt persoana care a platit mai mult din toata scara....pentru ca administratorul a pus pierderea de apa la nr. de persoane din apartament nu pe cota parte indiviza( apa a fost contorizata.....diferenta este intre factura raja si apometru).Am citit legea cu normele 230/2007 dar totusi nu mi se pare corect.....art.34 din lege este cam ciudat......
pai daca este asa ca in art.34 trebuie sa dorm la boxa ca sa aud cand se sparge vreo teava ......
daca ma pute-ti lamurii intr-un fel .....va multumesc
Presupunand ca sunteti contorizata la apa, in apartament, pierderea de apa cauzata de avarii sau orice alte defectiuni mai mult sau mai putin sesizabile se plateste la cota-parte, ca si reparatiile.
Art.34 din legea 230/2007 se refera la faptul ca asociatia poate angaja pentru administrare si o firma al carei reprezentant nu sta in bloc. Dv. va referiti probabil la faptul ca administratorul ar trebui sa fie din bloc si sa aiba o reactie prompta la o asemenea avarie. Acum, la drept vorbind, nici administratorul, locatar al blocului nu doarme la subsol. In cazul in care administrarea blocului se face de catre o firma, asociatia Dv. poate salariza un locatar din bloc, pe post de "ingrijitor-gospodar" care sa aiba, printre alte atributiuni, si pe aceea de a vizita zilnic subsolul si a raporta la comitet sau direct la firma cu administratia avaria sesizata. E o chestie de eficientizare pur si simplu a structurii organizatorice a asociatiei.
nu va suparati,dar administratorul respunde de buna functionare a blocului.In sarcina lui intra si verificarea instalatiilor de la subsol.Verificand..se putea preintampina acest lucru.Si ,dn elga.. au fost 2 zile,nu o noapte...atunci sa anulam atributiile administratorului.sa l platim numai pt faptul ca ne fura(pe unii in folosul altora)
Bine ca n-au fost 3 zile sau poate o saptamana!!!!! Administratorii sunt oameni ca si proprietarii. Dupa cum vad eu Dv stiti foarte bine cum se fura de la unii in folosul altora. Un asemenea om, indiferent de functia lui, daca fura ca-n codru si la lumina zilei de se vede de la o posta trebuie sa stea dupa gratii, nu cu fundul pe sacul cu bani al unei asociatii.
Pe de alta parte 2 zile nu e mult de la momentul in care s-a spart teava, tocmai ca nu doarme nimeni in subsol, langa tevi. Pana remarca administratorul sau altcineva din bloc ca ceva se intampla in subsol cu apa, pana se anunta instalatorul sau firma care repara, pana se repara.....cam atat dureaza. Doar daca administratorul nu e un om de rea-credinta care sa lase apa sa curga....uite-asa, de-al naibii ce e el!!!
intru iar in polemici...1.intai se inchide apa si apoi se anunta firma. 2.daca toti sunt oameni...sa nu ne mai facem atributiunile de servici pt care suntem platiti...de suntem oameni.Pt neglijenta si neindeplinirea atributiunilor..legal administratorul trebuie sa plateasca.Cati administratori.care sunt oameni si ei,..au fost sanctionati de catre asociatie?DE cate ori abuzurile lor au fost pedepsite?Si..e necesar sa citez ...indatoririle adm? cu stima,m
Si daca nu tine robinetul?....Sa plateasca administratorul, ca in atriburiile lui de serviciu sta si verificarea zilnica a robinetilor din subsol. La puscarie cu administratorii neglijenti si furaciosi...n-au ce cauta intre oameni cinstiti si corecti!!!!