Buna ziua,
La 1 noiembrie o sa parasesc apartamantul in care am locuit, deoarece l-am vandut. La asociatie am constituit un fond de rulment de 150 lei si 60 lei fond de reparatii. Eu as dori ca din acesti bani asociatia sa imi retina cvaloarea cheltuielilor pe doua luni ( asa am stabilit si cu noul proprietar ).
Cum sa procedez in acest caz?
Multumesc
Fondul de rulment trebuie sa vi se restituie dupa incheierea actului de vanzare-cumparare.Cu banii obtinuti, platiti cele 2 luni.E complicat sa se compenseze ......
Formulati cerere catre presedintele de asociatie ,prin care solicitati ca valoarea fondului de rulment ce va apartine sa fie utilizata drept suma acoperitoare a valorii cotelor de intretinere .
Este o operatie contabila simpla de stornare a unei sume dintr-un cont in altul in cadrul asociatiei de proprietari
Deoarece, asa cum ati spus, de la 1 noiembrie nu o sa mai locuiti, asociatia trebuie sa va calculeze cheltuielile de intretinere pentru luna septaembrie (daca nu a facut-o deja) si pentru luna octombrie. Lista pentru octombrie se intocmeste si afiseaza in partea a doua a lunii noiembrie sau chiar in decembrie, in functie de obiceiul casei.
Asa ca depuneti o cerere la presedintele asociatiei prin care soliciatati ca atunci cand se vor intocmi listele de plata pentru octombrie, suma ce o aveti in fondul de rulment sa vi se transfere la cheltuielile de intretinere (se poate prin compensare facand transferul direct dintr-o fisa in alta sau pe baza de chitante si dispozitii de plata).
Stabiliti ca in momentul afisarii sa treceti pe la asociatie pentru a mai plati ceva daca fondul de rulment nu a acoperit debitul sau sa vi se mai dea ceva bani daca fondul de rulment este mai mare decat debitul.
Fondul de reparatii nu se restituie si ramane in continuare in contul apartamentului.
Fondul de rulment
nicol2002
Sunt propietara unui apartament 2 camere in sectorul 6 pe care doresc sa-l vand. Intrebarea mea este daca pot cere restituirea fondului de rulment, si cum pot ... (vezi toată discuția)