avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 440 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... burse scolare
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

burse scolare

Buna ziua.
Lucrez in invatamant.
Imi puteti spune si mie care este baza legala pentru acordarea burselor scolare ... sociale si de boala... in invatamantul preuniversitar? Ce am eu este de prin 1998 (MO 347). Ma intereseaza conditiile de acordare.....avem cazuri in care toti fratii sunt elevi la unitatea noastra si au facut cerere pt bursa sociala... sau avem doi frati - unul pt bursa sociala si unul medicala... sau avem mai multi elevi intr-o clasa care au facut cerere pt bursa sociala..... Care este numarul maxim de elevi pentru care se acorda bursele sociale si/sau medicale?....


Multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: BEN46 , utilizator 13:03, 24 Octombrie 2011

HOTARARE nr.1.488 din 9 septembrie 2004 privind aprobarea criteriilor si a cuantumului sprijinului financiar ce se acorda elevilor in cadrul Programului national de protectie sociala "Bani de liceu"
Textul actului publicat in M.Of. nr. 860/21 sep. 2004

In temeiul ARTICOLUL 108 din Constitutie, republicata,
Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

Ramane sa studiati dvs. legea sa vedeti cine si cum au dreptul la burse scolare .

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Bursa medicala pentru astm bronsic GabriellaS GabriellaS Buna seara! Ma intereseaza sa stiu daca se acorda bursa pe motive medicale pentru un elev de clasa a 8-a care este diagnosticat cu astm bronsic, pentru care a ... (vezi toată discuția)
Fetita mea este inscrisa la liceu seral si vreau sa stiu daca ... Fetita mea este inscrisa la liceu seral si vreau sa stiu daca poate cere bursa medicala,are orientare școală, are certificat de handicap, are boala care se ... (vezi toată discuția)