avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 571 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Concediu crestere copil
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Concediu crestere copil

Buna ziua.
Am lucrat in invatamant din 12 sept 2010 pana pe 17 iunie 2011 cu contract pe perioada determinata. Acum pe 12 sept 2011 am inceput alt contract tot pe perioada determinata pana pe 22 iunie 2012. Intrebarea mea este pot beneficia de aceea indemnizatie pt cresterea opilului daca am avut pauza 2 luni intre aceste 2 contracte? Dar daca sunt studenta la zi la stat in anul 2 pot beneficia de acolo de indemnizatie?
multumesc!
Cel mai recent răspuns: Marcel Mihalache , Avocat 19:56, 3 Noiembrie 2011
Pentru a beneficia de indemnizatia pentru CCC, trebuie ca in ultimul an anterior datei nasterii copilului sa aveti realizate timp de 12 luni venituri din salarii, venituri din activitati independente, venituri din activitati agricole supuse impozitului pe venit potrivit prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal.

Cele 12 luni pot fi constituite si din perioade asimilate, potrivit art.2 alin.5 din OUG nr.111/2010.
Eu va sfatuiesc sa nu va mai complicati cu calcularea lunilor de munca prestate si cotizate, pentru ca aveti la dispozitie cea de-a doua varianta.
Conform OUG 111/2010, art. 2 punctul (5) litera m), se prevede:
"Cele 12 luni prevazute la alin. (1) pot fi constituite integral si din perioadele in care persoanele s-au aflat in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
...