avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 973 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Cresterea copilului
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Cresterea copilului

Dacă sunt studenta in ultimul an si va trebui sa nasc in octombrie iar studiile le termin in iunie pot beneficia de venituri?
Ultima modificare: Marți, 1 August 2017
Ayram, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:25, 1 August 2017
Daca ati urmat cursurile la zi ale facultatii , atunci veti putea beneficia de indemnizatia pentru CCC.

Cele 12 luni eligibile pentru CCC pot fi constituite integral si din perioadele in care persoanele s-au aflat in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii (art.2 alin.5 din OUG 111/2010):
.....
- frecventeaza, fara intrerupere, cursurile de zi ale invatamantului preuniversitar, inclusiv in cadrul programului "A doua sansa", sau, dupa caz, universitar la nivelul studiilor universitare de licenta ori de master, precum si ale invatamantului postuniversitar la nivel de masterat, organizate potrivit legii, in tara sau in strainatate, intr-un domeniu recunoscut de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, cu exceptia situatiei de intrerupere a cursurilor din motive medicale.
....

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Indemnizatia de crestere a copilului pt mame studente. Antonia111 Antonia111 Buna ziua! Sunt studenta in anul doi la o facultate si am indemnizatie de crestere a copilului pt mamele studente. Nu am lucrat niciodata. Indemnizatia o am de ... (vezi toată discuția)
Indemnizatie pentru cresterea copilului, mama studenta aura_pirva35 aura_pirva35 Buna ziua. Am o nepoata in anul 3 de facultate , insarcinata . Fiind studenta poate beneficia de indemnizatie de crestere a copilului? Multumesc anticipat. (vezi toată discuția)