Vreau sa fac un srl cu unic asociat in care eu voi fi asociatul unic. Voi numi in statut un administrator unic dar care se afla in alta localitate de cea in care isi va desfasura firma activitatea. Ce anume trebuie sa scriu in statut la atributii administrator astfel incat, eu care ma voi angaja ca director economic al societatii sa preiau toate obligatiile ce deriva din activitatea administratorului? Sau, mai bine spus cum sa procedez astfel incat sa fiu eu cea care se ocupa efectiv de firma si sa pot semna in locul lui?
Am inteles ca o optiune ar fi procura notariala prin care ma numeste reprezentant legal. Exista si vreo alta varianta? de exemplu in statut el sa aiba atributii exclusiv de recrutare personal si atunci eu sa le preiau pe restul ca uni asociat si director economic?
Mentionez ca el va fi numit administrator prin statut insa nu va fi angajat pe firma cu carte de munca.
Nu este obligatoriu ca asociatul unic sa fie si administrator ci poate sa isi desemneze o terta persoana sa-i administreze afacerea. Daca doriti sa conduceti dvs. afacerea de ce nu doriti sa fiti si administrator...? Sau se poate sa fiti atat dvs. administrator cat si persoana cealalta si prin actul constitutiv sa va delimitati atributiile.
Eu vreau sa fiu director economic dat fiind ca am terminat studii in domeniu si nu vad de ce as mai plati pe cineva sa-mi faca situatiile. Si, din ce am citit, nu se poate sa fiu si asociat unic si administrator si director economic.
Pai nu stiu ce ati citit...Va sfatuiesc sa cititi art. 196 indice 1 si art. 197 din legea nr. 31/1990 a societatilor comerciale, republicata. Textul legii nu ne prezinta nicio incompatibilitate in acest sens.
banuiesc ca va refereati la acest aspect "Asociatul unic poate avea calitatea de salariat al societatii cu raspundere limitata al carui asociat unic este." Pe asta ma bazam si eu cand spuneam ca vreau sa ma angajez ca Director economic. Am citit si art 197 care spune ca pot fi mai multi administratori insa tipul de societate pe care vreau sa il fac are cerinte speciale, astfel ca e mai bine sa las un singur administrator. In plus, exista un articol pe care din pacate n am reusit sa l gasesc in clipa de fata care spune clar ca un asociat unic nu poate fi si administrator si angajat al firmei sale. 2 din 3 trebuie.
Problema mea majora e cum anume sa trec in statut atributiile administratorului ca singura lui obligatie sa fie recrutarea de personal. Sau, daca sunt nevoita sa trec si alte atributii, care sunt acestea si daca se poate mentiona ca poate renunta la ele prin procura notariala?
Srl medical
Alina24ph
Buna ziua!Sunt medic si in urma cu cateva luni am hotarat sa infiintez un cabinet medical care furnizeaza servicii de asistenta medicala primara (medicina de ... (vezi toată discuția)