avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 212 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... autorizatie ISCIR-termotehnica
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

autorizatie ISCIR-termotehnica

In ideea intrarii pe piata de intretinere/service/autorizari centrale termice murale de apartament, va rog sa ma ajutati in a incepe demersurile necesare intrucat nu stiu pasii de urmat. Mentionez ca in prezent lucrez ca instalator centrale termice, avand competente de "instalator apa-gaz-instalatii sanitare". As dori sa fiu propriul meu sef si sa am afacerea mea. Va multumesc din suflet. O zi buna va doresc.
Cel mai recent răspuns: padri , utilizator 19:19, 7 Noiembrie 2011
~ Conținut șters la cerere ~
padri a scris:

In ideea intrarii pe piata de intretinere/service/autorizari centrale termice murale de apartament, va rog sa ma ajutati in a incepe demersurile necesare intrucat nu stiu pasii de urmat. Mentionez ca in prezent lucrez ca instalator centrale termice, avand competente de "instalator apa-gaz-instalatii sanitare". As dori sa fiu propriul meu sef si sa am afacerea mea. Va multumesc din suflet. O zi buna va doresc.


Autorizarea unei persoane fizice ca operator autorizat, responsabil cu supravegherea tehnica a instalatiilor/echipamentelor din domeniul ISCIR (RSVTI), se face numai dupa participarea la un program de instruire organizat de o persoana juridica avizata de catre ISCIR.
Persoanele fizice care au participat la un astfel de program de instruire, se pot inscrie la examenul in vederea autorizarii ca operator RSVTI ce se va sustine cu ISCIR. In urma promovarii examenului veti primi o autorizatie care are o valabilitate de 4 ani ce va putea fi prelungita in anumite conditii.
Detalii cursuri, proceduri si date de contact utile:
[ link extern ]
[ link extern ]
[ link extern ]
[ link extern ]
[ link extern ]
Succes!
L.C.