avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 908 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Mi se poate desface contractul de munca pe baza ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Mi se poate desface contractul de munca pe baza avertismentelor?

Lucrez ca casiera,la un market.Pentru plusuri mai mari de 25 lei si minusuri de 20 lei primim avertismente pe care noi le semnam.Acum am primit un avertisment final in care scrie ca mi se va desface contractul de munca la urmatoarea abatere de genul de mai sus.Am refuzat sa semnez,la care mi s-a spus k nu e obligatoriu numai trebuie sa scriu ca 'refuz sa semnez' si sa ma si semnez acolo.E o
cacealma...mi s-a spun k nu neaparat o sa mi se desfaca contractul de munca dar o sa ma puna sa platesc.Cum sa nu ma poata da afara daca eu semnez...prin asta eu sunt deacord sa mi se desfaca contractul.Cum sa procedez?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 18:51, 18 Noiembrie 2011
Intr-adevar, la o viitoare sanctiune disciplinara angajatorul poate avea în vedere si eventualele sancţiuni disciplinare suferite anterior de către dvs ... insa pentri a va desface disciplinar c.i.m. va trebui mai intai sa se efectueze cercetarea disciplinara prealabila, in caz contrar decizia de desfacere a c.i.m. este lovita de nulitate.
nu mai semnati nimic. In cazul refuzului de semnare trebuie facut proces-verbal si sa semneze martorii...macar daca tot vor sa va dea afara, profitati de orice lucru in favoarea dvs. oricum, fara cercetare disciplinara prealabila nu ao pot face...iar chestiunea cu semnati ca refuzati sa semnati ma face sa rad...:happy:

cred ca habar nu au cum se face....
Chiar daca nu semneaza , exista si alte modalitati de comunicare ... asa ca nu are prea mare importanta daca semneaza sau nu ...