avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1398 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Mi se poate desface contractul de munca pe baza ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Mi se poate desface contractul de munca pe baza avertismentelor?

Lucrez ca casiera,la un market.Pentru plusuri mai mari de 25 lei si minusuri de 20 lei primim avertismente pe care noi le semnam.Acum am primit un avertisment final in care scrie ca mi se va desface contractul de munca la urmatoarea abatere de genul de mai sus.Am refuzat sa semnez,la care mi s-a spus k nu e obligatoriu numai trebuie sa scriu ca 'refuz sa semnez' si sa ma si semnez acolo.E o
cacealma...mi s-a spun k nu neaparat o sa mi se desfaca contractul de munca dar o sa ma puna sa platesc.Cum sa nu ma poata da afara daca eu semnez...prin asta eu sunt deacord sa mi se desfaca contractul.Cum sa procedez?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 18:51, 18 Noiembrie 2011
1. Nu este obligatoriu ca cel care este cercetat disciplinar sa i se desfaca c.i.m. ... sunt mai multe sanctiuni prevazute de Codul Muncii care i se pot aplica ... intr-adevar, unul dintre criteriile de stabilire a sancţiunii disciplinare il constituie consecinţele abaterii disciplinare.

2. Nu exista reglementata prin lege componenta si numarul de persoane care fac parte din comsia de disciplina ... in general, aceasta este alcatuita dintr-un numar impar de persoane.

3. In cursul cercetarii disciplinare prealabile salariatul are dreptul sa fie asistat, la cererea sa, de catre un reprezentant al sindicatului al carui membru este.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Incetare 61 a) ade31 ade31 Buna ziua, Un angajat al firmei, de 17 ani, nu a mai venit la locul de munca de o saptamana. Daca in regulamentul intern este specificat faptul ca \" la 3 ... (vezi toată discuția)