dtimi a scris:
La fiecare abordare (verbala) a administratiei mi s-a spus ca problema este coloana de incalzire a blocului si ca locatarii nu vor sa o schimbe.
Aceeași abordare greșită o avea și fostul președinte al asociației noastre. Din comoditate - pentru că un președinte trebuie să umble, să discute, să convingă proprietarii de necesitatea efectuării anumitor lucrări - el răspundea tuturor care i se adresau cu astfel de cereri „nu vrea să dea lumea bani, domnule!”. Astfel, timp de 5 ani la noi nu s-au făcut reparații majore și am ajuns să fim și dați în judecată de către un proprietar care și-a refăcut singur hidroizolația.
În fapt s-a dovedit că proprietarii sunt conștienți și au voința de a participa la reparațiile spațiilor comune, totul ținând de comunicare. În această vară am refăcut hidroizolația la casa scării și a liftului și am înlocuit conducta de apă caldă, toată lumea participând fără niciun comentariu. Pentru hidroizolație s-a hotărât într-o ședință de scară, înlocuirea conductei fusese stabilită în Adunarea generală iar lucrarea s-a aprobat de către Comitet.
În cazul dvs, se pare că aveți
înfundată o conductă de retur, trebuie determinat unde. Poate fi colmatată în subsol sau pe coloană. Trebuie verificat din apartament în apartament, începând de la parter. Dacă la parter se încălzește complet caloriferul iar țevile sunt amândouă calde (tur și retur) înseamnă că agentul termic circulă prin subsol iar problema este pe coloana verticală, urmând să identificați exact la care etaj este înfundată. dacă nici la cel de la parter nu se încălzește partea de jos a caloriferului, țeava de retur fiind rece, atunci problema este la subsol.