avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1250 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Medicul de familie, care este si angajatorul meu, m-a ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Medicul de familie, care este si angajatorul meu, m-a exclus de pe lista de pacienti asigurati

Buna ziua.
Sunt asistent medical la un Cabinet Medical Individual, figurez ca pacient pe listele medicului ce are cabinetul si sunt insarcinata in 22 de saptamani. In urma cu cateva zile in timp ce eram la serviciu am avut un conflict cu angajatorul meu datorita faptului ca mi-a redus salariul si programul de munca, mi s-a facut rau fapt pentru care am fost la spital de unde mi s-a eliberat concediu medical. Dupa doua zile sotul a mers la cabinetul medical unde sunt angajata pentru a prezenta certificatul medical, eu neputand sa ma deplasez personal datorita faptului ca ma simteam rau. Cu aceasta ocazie i-a prezentat medicului rezultatul analizelor ce le-am facut solicitandu-i sa-mi prescrie medicatie(era vorba de ceva minor, lipsa de magneziu si de fier pentru care se putea prescrie o reteta simpla). Cu aceasta ocazie medicul, care este si angajatorul meu a refuzat sa-mi prescrie reteta si i-a comunicat sotului ca m-a scos de pe lista ei de pacienti asigurati motivand ca nu poate fi si angajator si medic de familie a aceleiasi persoane. Avand in vedere faptul ca sunt insarcinata nu stiu cum sa procedez si consider ca am fost privata de un drept. As vrea sa aflu daca medicul poate fi tras la raspundere pentru faptul ca a refuzat sa-mi prescrie medicatie si unde sa ma adresez in acest sens ??? Colegiul Medicilor sau Casa de Asigurari???
Cel mai recent răspuns: adelaida_07 , utilizator 10:36, 19 Noiembrie 2011
la ambele institutii
Cel mai simplu ar fi sa va transferati la un alt medic de familie.