Salutare tuturor!
Astazi m-am confruntat pentru prima oara cu urmatoarea problema:
Am cumparat o autoutilitara in leasing. La timpul potrivit (acum doua saptamani), am primit de la vanzator Decizia pentru plata taxei de poluare. Am platit-o, am inmatriculat masina. Astazi primim de la banca creditoare o factura fiscala, care contine taxa de poluare + TVA, pe care ne someaza sa o platim. Intrebati de ce au emis aceasta f.f., mai ales dupa ce noi platisem taxa si inmatriculasem masina, ne-au raspuns ca asa e procedura, asa procedeaza cu toti clientii.
Pana mai ieri stiam ca taxa se plateste pe baza Deciziei emise de administratie, nu pe baza unei facturi, in plus si cu TVA, emisa de un tert.
Stiti daca este legala aceasta procedura? Si de ce aplica TVA la aceasta taxa? Noi refuzam plata acestei facturi, dar banca detine bilete la ordin in alb, semnate de noi (asa este procedura), pe care le poate introduce in banca.
Carui organ sa sesizez acest lucru?
Multumesc!
Mergeti cu chitanta in original, la banca si in baza acesteia se va putea anula factura emisa de ei. Conform noilor reglementari societatea de leasing este obligata la plata acestei taxe si apoi recuperata de la utilizator.Mult succes.