avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 577 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Sunt studenta, cum pot beneficia de indemnizatie ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Sunt studenta, cum pot beneficia de indemnizatie pentru cresterea copilului?

Buna ziua.Sunt studenta la drept,invatamant frecventa redusa..Nu lucrez,deci nu am carte de munca.Sunt casatorita si am o intrebare: in caz ca raman insarcinata,pot plati din urma cartea de munca pentru a beneficia de indemnizatia copilului??cum ar trebui sa procedez pentru a beneficia de indemnizatie?va multumesc
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 11:51, 22 Noiembrie 2011
Rectificare: Nu puteti plati impozit pe un venit pe care nu l-ati avut.

Studentii la ZI beneficiaza de indemnizatie
Ultima modificare: Marți, 22 Noiembrie 2011
Alexandru Munteanu, Avocat
1. Numai studentii la zi beneficiaza de indemnizatie pentru CCC.
2. Chiar daca s-ar putea plati retroactiv contributiileele nu va ajuta la a beneficia de indemnizatie pentru CCC.
3. Pentru a beneficia de indemnizatie pentru CCC trebuie ca in cele 12 luni premergatoare nasterii copilului sa aveti venituri din salarii, din activitati independente sau agricole si/sau perioade asimilate acestora (v. OUG 111/2010 privind concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copiilor).

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Indemnizatie pt copii andre3a14 andre3a14 am si eu o intrebare . eu nu am lucrat niciodata cu carte de munca , iar viitorul meu sot are 2 ani pe cartea de munca . as vrea sa iau si eu indemnizatie . ... (vezi toată discuția)
Sunt gravida si fara loc de munca, cum beneficiez de indemnizatie pentru cresterea copilului? ermilia ermilia buna ziua, va rog daca puteti sa ma ajutati si pe mine. sunt insarcinata si am lucrat doar 3 luni, beneficiez de asigurare pentru ca inainte sa raman ... (vezi toată discuția)